emelcann ozkorsan benimde kızımda 20 günlükken yüzünde ve gözünün kanar kısımlarında çok az kalmıştı 1 aylık olunca geçiyor
emelcann ozkorsan hiç test yaptırmadık doğum yaptığım gün ebe sarılık olursa bol bol emzir dedi 1. Ayına kadar geçer geçmezse gelirsiniz dedi geçti ondan test yapmadık dr ye kontrole gittiğimizde göz kenarlarında kalmış bi kaç güne geçer dedi test istemedi
aslanzeyd21 Merhaba biz bugün 6 günlüğüz 3 gün önce sarılık testi 9 çıkmıştı bugün ise 13 çıktı emziriyorum sizce mama ya gerek var mı