Herkese Merhaba. Bebeklerde ben çıkması normal mi erken dönemlerde? Oğlumuz 9 aylık ve bir kaç ay önce dudağının üstünde bir kahverengi ben çıktı. Şu an büyümedi sabit duruyor. Bebeklerde çok gördüğüm bişey olmadığı için merak ettik. Bebeklerde bukadar erken dönemde ben çıkması normal mi? Ayrıca omuz bölgesinde parmakla bastırınca kaybolan çekince tekrar oluşan kırmızı nokta şeklinde bişey var Doktorumuz damar ucu gibi bişey demişti. Bazı damarların bitimi öyle oluyormuş.