Herkese mutlu günler ☺️
Oğlum 2.5 aylık ilk günden beri sarılık/süt azlığı vs meme/mama birlikte ilerliyoruz bende meme reddi olmaması için öneriler üzerine philips avent biberon kullanıyorum ama oğlum 90 ml mamayı 40-45 dkda anca içiyor hatta bazen saatler alıyo bakteri vs olacak diye mamaları döküyorum ki 3 numaralı başlığa geçmeme rağmen..
Lansinosh biberonla denediğimde 5-10 dk içinde bitirmiş oluyo ama bu seferde memeden uzaklaşır diye korkuyorum. Önereceğiniz başka bir biberon markası var mıdır? Deneyimlerinizi merak ediyorum bu kadar uzun sürede içmesi normal mi? Zaten genelde de içmiyor 60ml mamayı 3 parçada ayrı ayrı zamanlarda içiyoruz yeterli beslenemiyor gibi geliyor