rabiacrc Bugün 1 aylık olduk.Bebeğim saatlerdir memede çok yoruldum.Çekiştirip duruyor bazen uyukluyor kaldırdığım an aranarak geri uyanıyor.Atak başlangıcı olabilir mi sancılı da bir bebek biraz da doymuyor mu acaba
barismom rabiacrc seni istiyordur meme=güven onun için suan henüz küçük ve anne karnından dışarıya alışma evresinde çişli bez sayısı iyiyse aç değildir iyidir