pembekalanchoe nur05n ben de yeni kullanmaya başladım. Haftada iki defa kullanıyorum. Çok demesem de etkisi oluyor gibi. Çevremde baya kullanan var ve ciddi azalttı.
Mavininbiri nur05n Kullanıyorum ama para çöp bence. Yakmıyor kılları, yaktıklarını da uyutuyor bence. Daha önce 10 seans kadar epilasyona gitmeme rağmen bir faydasını göremedim riomi nin. İmkanı olan cihazı almayıp direkt epilasyonA gitsin.
oglum_ Evet ben çok memnunum açıkçası baya azalma oldu hiç düzenli kullanmıyorum haftada bi kere ancak yapıyorum normalde haftada üç kere falan yapılması gerekiyor.ona rağmen bende çok güzel azalma oldu
oglum_ Temizleme yaptıktan hemen sonra uyguluyorum düzenli yaptığım zaman mesela üç gün sonra bi daha temizleme yapıyorum tekrar uyguluyorum ucgunde bir yapıyorum ben
Mavininbiri nur05n Ürün’e yapılan yorumlara güvenmeyin o ürün için en azından. Bot yorumlar çoğunluk, öyle bir şey de duyuldu zaten