Honki_Ponki Tatlican iyim valla be hayatın sillesiyle yuvarlanıp gidiyorız işte😅sen nasılsın hep aktif misin burda ???
Tatlican Honki_Ponki Allah iyilik versin. Evet ben hep burdadayım. Sadece ramazan’da 20 gün gremedim ama önemli birşey yok.