Kızlar gözüm için gitmek istiyorum. Birkaç gün önce randevu almıştım sabah 10a. Akşam eşim eve gelince söyledim randevu aldım diye o da bekleme yazmışlar işim var işyerinde götüremem dedi. Bende iptal ediyim o zaman birkaç sonraya alırım dedim. Ben bilmiyordum saat 20:00 dan sonra iptal edilince 15 gün randevu alınamadığını. Sonra tekrar almak istedim 15 gün sonraya alabilirsiniz dedi. Bilseydim otobüsle bile giderdim o gün. 15 gün beklemek zorunda mıyım. Sağlık ocağı doktoru filan talep açsa randevu olur mu bilginize var mı