Bende de kızarıklık yanma oluyordu ansızın her yerde,doktora gidince krem vs veriyorlardı ama maalesef hiç biri çözüm olmadı. Sonra lazer yaptırdım 6-7 seans gercekten şifa gibiydi, sonrasında yıllık tek seans kontrol demişti doktor, başka türlü kalıcı devamlılığı olmuyor…