zeyinci Kızlar selamlar roza hastalığı olanlar var mı bilgi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz benim yanaklarımda yanma kızarıklık hafif kaşıntı oluyo bi süredir bazen böyle alevleniyor gibi ne yapsam geçmiyor krem vs bugün bi eczaneye girdim roza başlangıcı dedi ve roza kremi güneş kremi ve yüz yıkama jeli verdi baya da pahalı ürünler Uriage markası. Birde burun kenarlarında kılcal damarlar çatlamış Sizler neler kullanıyorsunuz acaba ben doktora da görüneceğim tabiki pazartesi günü
kirazkartmpe zeyinci bende 2 ay önce sizin şikayetlerinizin aynısı olduğu için gittim bana da roza başlangıç dedi doktor yüz yıkama jeli ve 3 tane krem verdi. Geçici bir hastalık değil hep kalıcı fakat dikkat edeceksin dedi stresten vs dedi domates yeme bahartlardan uzak dur çay kahve azalt dedi sıcak ortamlarda koru kendini güneş kremi kullan şapka tak dedi. Doktorun verdiği kremler rahatlattı beni evet ama tam anlamıyla yüzüm düzelmedi eskiye göre iyi sadece zaten doktor da öyle demişti. Eğer ki şikayetin devam ederse hap veririm falan demişti bana da
hlymlt zeyinci yeme içme vs pek etki etmiyor tto markası iyi ürünleri var rozalı cilde 8 yıldır rozam var son 4-5 senedir nerdeyse hiç atak olmuyor. Parfüm vs içeren her ürünü hayatınızdan çıkarmanız lazım içerik oldukça sade veya roza üzerine olmalı. Güneş kremi asla ihmal edilmemeli tto ürünleri başlangıç için çok iyi. Alternatif olarak bioderma çok nazik avene güzel. İyi seviye isterseniz caudalie. Fiyat performans olarak tto ve bioderma tavsiye ederim güncel olarak bioderma güneş kremi caudalie bakım ürünlerini kullanıyorum ama uzun yıllar diğer saydığım markaları kullandım. Uriage güzel marka termal suyunu kullanırdım. Makyajı hayatınızdan çıkarın en azından ten makyajı. Diğer makyaj temizliği için biodermanın jel miceller suyunı tavsiye ederim. Yağı ve serinin komple tüm ürünleri güzel. Ürünler uzun süre gidiyor zaten makyajada para vermeyince dengeleniyor. Renkli bir güneş kremi edinin ten makyajı ihtiyacınızı öyle karşılayın bir de içerik okumayı öğrenin. Dikkat ederseniz ataklar pek yaşanmıyor roza geçen bir hastalık değil yaşamayı öğreniyoruz daha çok
aybrss12 zeyinci ya yanlış bilgidlenrime yapmayim ama sanırım (temre krem) dedikleri şey iyi geliyor çünkü annemde de vardı şükür geçti aktarlarda satılıyor diye biliyorum tabi önce doktorunza danışmanız sinir stres yapmayınız sizden önemli değil hiçbir şey,bu hastalık sinir stresten içe atmaktan oluyor
zeyinci kirazkartmpe hımmm bende domates gibi kırmızı şeyler tüketmemeye çalışıyorum acı yemiyorum onlar alevlendiriyor yüzümü size hangi kremleri verdi
kirazkartmpe zeyinci tto yüz yıkama Jeli verdi Krem olarak da Hematan , roza, azelderm adlı kremleri verdi.
zeyinci hlymlt bioderma atoderm kremi elimde var sürüyorum ama sanki daha çok yakıyor yüzümü onlar. Eczacı bana renkli güneş kremi verdi bugün direkt roza için yazıyor üstünde bakalım onları bir kullanayım yıkama jeli de onarıcı hassas ciltler için cica olanı vermiş umarım iyi gelir
zeyinci kirazkartmpe hımmm anladım ben şimdi eczacının verdiklerini aldım sizinkiler muhtemelen reçeteli satılıyor
zeyinci aybrss12 pazartesi doktora gideceğim o kremi de sorarım zaten aldığım kremleri de götürüp göstericem
zeyinci herseyimcocuk dikkat edeceğim bundan sonra hepsine yüzüm çok yanıyor valla rahatsızlık veriyor baya
hlymlt zeyinci atoderm değil o seriyle bende pek anlaşamadım pembe seri çok güzel pembe serideki tüm ürünleri kullandım sıfır iritasyon
metahan-1 zeyinci benimde bire bir aynı, doğumdan sonra stresten her türlü hastalık çıktı, Solenta marka tele-rubor olan roza için üretilen güneş kremini kullanıyorum ben iyi geliyor ama hiç bir şey tam anlamıyla fayda etmiyor, ne yapacağım bilmiyorum
metekaanmomm zeyinci ben cildiyeye gittim bu kremi ve bu markanın güneş kremini verdi çok iyi geliyor, yanmalar,kizarmalar azaldı
zeyinci metekaanmomm teşekkür ederim bunu da araştıracağım benim aldığım güneş kreminin üzerindeki yazılar da böyle
metahan-1 zeyinci evet iyi geliyor bana allah var, ama şöyle söyliyim 3.5 yaşında oğlum var çok çok zor bir çocuk bir sibirlenmemle yüzüm mahvoluyor, kıpkırmıızı geziyorum ortalıkta ve çok kaşınıyor
metekaanmomm zeyinci hayır cildiye doktorum Ross olduğumu soyledi damar damar kizariklar vardi yüzümde ve alev gibi yanıyordu bunu kullanmaya başladığımdan beri alevlenmiyor yüzüm, çok strese girince hemen sürüyorum çok rahatlatiyor
metekaanmomm zeyinci evet aynı markanın gunes kremini de kullanıyorum o da iyi biraz pahalı ama işe yariyor
zeyinci metahan-1 hımmm demekki onlarda etkiliyor bende de var 2 buçuk yaşında o da beni deli ediyor 😆