zeylul Merhaba güzel anneler. Uygulamada 1. Ayda aşı olduğu bilgisi yazıyor ama doktor bana doğar doğmaz yapılan aşılar sonrasında ilk aşısının 2. Ayda olduğunu söylemişti. Sizler bi sonraki aşıyı 1. Ayda mı yoksa 2. Ayda mı yaptırdınız?