munikonunannesi evet biz çok memnunuz. Bizim için önemli olan gerçekten oturup her şeyi konuşuyor olabilmemiz, bazı arkadaşlarımdan duyuyorum 5 dk ayak üstü sorumuzu cevaplıyor çıkıyoruz diyorlar aslaaaa gelemem öyle şeylere. Devlette ki doktorumuz imkanları doğrultusunda evet bir tık daha kısa sürüyor malum şartlardan dolayı ama özeldeki öyle değil. Eşimde bende oturuyoruz yarım saat doktorumuzla bebeğimiz hakkında konuşup, değerlendirme yapıyoruz. Tavsiye ederim inşallah giderseniz sizde memnun kalırsınız 🥰