Kasım 2025 doğumlu bebeklerin anneleri burada buluşalım istedim 🤍
Aynı dönemde olduğumuz için çoğumuz benzer şeyleri yaşıyoruz: gaz sancıları, uyku düzensizlikleri, emme problemleri, gelişim atakları, ek gıdaya geçiş, alışveriş fikirlerigibi…
Hem birbirimize destek olalım hem deneyimlerimizi paylaşalım diye bu başlığı açtım.
Bebeğiniz nasıl gidiyor? Gaz durumu, uykular, kilo alımı nasıl?