Busrabsr Kızlar cısını altın cok kacırıypr geceler baglıyorum ama bır turlu ögrenemedı öglenlerı ne guzel alısto herseye baya bı ama gece kacırmasını yapıyor sureklı
3kedili2bebekli Busrabsr bagladiginiz için ogrenemedi beze tamamen baybay demeniz lazım bir de gece 1 kere kaldırın bir iki yapar daha yapmaz muhtemelen sonra
Nikita Busrabsr 25 yaşında hala bağlıyorsanız eşinizi annesine gönderin. Tuvalet eğitimi verip geri göndersin 😂😂😂 Virgülsüz yazmışsınız. Gülelim dedim 😅
Alyehus Busrabsr bez tamamen çıkmalı hayatınızdan. Gece alarm kurup kaldırın. Yattıktan 1 saat sonra ondan 3 saat sonra gibi.
Hiilyuss Busrabsr geceleri farklı bir süreç olabiliyor bazı çocuklarda. Zaman verin gündüzü tam oturtunca öğrenecektir
Gul-42 3kedili2bebekli hıc bununla alakası oldugunu dusunmuyorum oglum 3 yaş 6 aylıkkrn ogrendı suan 4.5 yasında ara arada olsa kacırıyordu yenı bıraktı dıyebılırım
3kedili2bebekli Gul-42 zaten sürecin uzama sebebi esasen oymuş teyzemde gece bezliyordu 4 yaşına girecek pedagog gece bez bagladigin için birakamamis çocuk dedi direk uzmanlar kesinlikle önermiyor
Gul-42 3kedili2bebekli bızım cocuk doktorumuz tamamen cocuga bıraktı zorlamayın dedı ve bezı cıkarsamda yaptı yanı dedıgım gıbı altına kacırmayı bırakalı ınanın 4 ay falan olmustur
cimcime1018 Busrabsr Bezi tamamen çıkartın hayatınızdan. Gece bağlamayın. İki üç gece kaçırır sonra yapmaması gerektiğini öğreniyor. Şuan hiç yapmıyor oğlum 3 yaşına 1 ay var