20 aylıktı öğrendiğinde altına bir şey giydirmedim elbise giydirdim sadece aktığını görünce tuvalete gitmesi gerektiğini anladı çişini kakasını hep haber verdi. Kış gelmesiyle çişini tutamamaya başladı. Haber veriyordu ama tuvalete gidene kadar yarısını yapmış oluyordu. Kıyafet kalmıyordu artık. Bende bezi giydirdim yine haber verir sandım. Vermez oldu o günden bu yana hep altına yapıyor. Aynı yöntemi denedim elbise altına bir şey giydirmedim bir haftadır yine çişini kakasını yere yapıyor olduğu yerden bağırıyor beni buradan kurtar diye ama asla tuvalete gitmiyor. Yok diyor. Götürüyorum belirli aralıklarla yapmıyor tuvalete. Nasıl öğretebilirim tekrar şarkılar kitaplar çok yöntemde denedim.