Merhaba anneler ben 27 ocakta sezaryen oldum yara yerim komple iyileşti tek sorunum dün evi süpürüyordum biraz zorladım heralde kendimi kahverengi akıntı geldi koyu şekilde başına böyle bişey gelen varmı zorlanmadan dolayımı oldu acaba yada neden olmuştur?