Kızlar bir şey sormak istiyorum . Hamileliğimde çok fazla hormon aldım progestan 9 ay boyunca kullandım . İğneler vs derken. Sırtımda bi anda sivilceler çıktı ama bir iki tane değil pürüzsüz olan cildim mayın tarlasına döndü küçük büyük bir sürü sivilce var şuan bebeğim 6 aylık olacak hala geçmiyor . Şuan emzirmiyorum mama yiyor sadece . Yine de geçmiyor napmam lazım fikir verir misiniz ? Çok rahatsız oluyorum ayrıyeten kaşınıyor ve acıyor da .