sdm30_ maalesef bazen ben de ister istemez kızıyorum 5,5 yaşında kızım. Üzülüyorum ama hemen sarılamıyorum da biraz anlasın hatasını diye. Okula giderken arabada laf atmaya başlıyorum, okul girişinde de sarılıp ‘kızdırıyorsun beni heee’ diyorum gözüme bakıp gülmeye başlıyor. Gülünce geçiyor tamamen sinirim. Sonra günün geri kalanında kendimi yargılamak, çok kötü hissediyorsam yapay zekadan destek almak, normalde çok kızmama gerek yoktu daha sakin kalabilirdim aydınlanmaları, akşam okuldan alınca yine kızdırması🫠 hiç kızmadan olacak gibi değil ama bazen bizler de gereksiz yükselebiliyoruz sanki