Sabah bu doktor ve kampı güvenilir mi diye sormuştum. Az once bir yayın yaptı katıldım öğrendiklerimi paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Ücretsiz adı altında güya ama size önerdiği takviyeleri yalnızca onların dediği markadan ve onların linki aracılığıyla alabilirsiniz yoksa programa dahil etmiyolar. Bu marka da ciddi anlamda pahalı . İşbirlikçi olduklarını düşündüğüm için ve para tuzağı olduğu için katılmaktan vazgeçtim. Söylediği şey günde 2 saat yürüyüş bazı kısıtlamalar vs. Bu kamp sonucunda toksinler atılacak dendi(bunu nerden anlicaz garantisi yok) en az şu kadar kilo vereceksiniz dendi (günde 2 saat yürüyüş ve birkaç egzersizle). Günde Sadece 2 saat yürüyüşle zaten kilo verilir ki . Neyse bu burda dursun katilmak isteyen olursa falan bunu görür de onlar da katılmaktan vazgeçer belki . Çünkü güven vermiyolar para tuzağı 😄 kesfette karşıma cikmisti bir bakayım dedim karsilastiklarim bunlar hiç gerek yokmuş cidden 😏