munevvercakmak Merhabalar sevgili anneler bebek bisikleti ve Scooter kullanıp memnun kaldığınız markaları paylaşabilir misiniz acaba bebek bisikletinde katlanır olanlardan düşünüyorum ama fikirlerinizi merak ediyorum şimdiden teşekkürler
justthecigarette munevvercakmak kızım 2 yaşında geçen seneden beri globber katlanır kullanıyorum çok memnunım. Yaz kış dolaştım valla. Ama katlanır olması çok artı değil çok katlanmıyor
patlakprezervatif munevvercakmak baby toys scoot and ride. Tekerlekleri dönerken ışıkları yanıyor ayrıca oğlum onu yan çevirip üstüne çıkıyor merdiven olarak kullanıyor 😅. Boyu yetmediği için araba sürer gibi sürüyor, gın gın deyince koşarak geliyor oturtup ileri geri yapıyorum hoşuna gidiyor
hazale966 munevvercakmak biz 1 yaş hediyesi scoot and ride aldık ebevyn destekli olarak. İyi ki de öyle almışım. Kızım yoruldugunda ittiriyoruz destek veriyoruz. 2 yaşında şuan kızım kendisi sürüyor ayaklarıyla , oturmalı olması da avantaj
babymamma munevvercakmak bisiklet olarak bi almanyadan bikestar denge bisikleti aldım 15. Aydan beri kullanıyor birde elektrikli hiwell aldım şuan 28 aylık yeni yeni kullanmaya başladık scooter olarak da şu şok a101 e gelenlerden aldım gayet memnunuz
bestber Biz kraftın nova niello qplay 6in 1 bisikletini kullanıyoruz cok memnunum tamamen katlanır olması cok pratik bizim icin en sevdigim yanı o hatta diger bisikletler gibi büyük kalmıyor bagaja rahatca sıgıyor sürmeside kolay
ahsenk0 munevvercakmak biz de elele 4 in 1 scooter aldık. Çok memnunum yıllarca kullanılacak bi şey gibi duruyor.
tugbisssdgshsh ahsenk0 Ay bende almak istiyorum biraz anlatır mısınız kullanımını hafifmi mesela kolay kurulum varmi
rodinnnnnn munevvercakmak dün elele 4 in 1 scooter sipariş ettim inşallah memnun kalırız sizde bi bakın
momqueenn Biz bir yaş hediyesi elelenin scoterini aldık oğlum bayılarak biniyor bizde çok beğendik şuan bisiklet olarak kullanıyor biraz büyüyünce scoter olarak kullanacağız yani ömürlük birşey tavsiye ederim🥰
byzyldz munevvercakmak 9 aydan beri globber bisiklet kullanıyoruz çok memnunum katlanmasına da gerek kalmadan bagaja sığıyor büyük bagajlara direk gidiyor küçük bagajlara da iki tame aparatını çıkarıp koyabiliyorsunuz şimdi 22 aylık hala kullanıyoruz
Dedektifgadget munevvercakmak ebebek baby toys katlanır bisiklet güzel ve evebeyn kottrollü yine e bebek oturaklı svotter aldık memnunum