meltemuren Badeninannesi_35 maşallah kızınızın kilosu çok iyi benimde oğlum 4 yaşında malesef hiçbişey yemiyor ve çok hareketli beslenmesi Hatice001 uzun olsun canım ne güzel işte 🥰
ademnihal Mom_87 ya kusura bakmayın ben bir yaşından sonra aylık olarak belirtilmesine karsiyom ya mesela 24 aylık yazılmış direk iki yaşında desenize yani sadece sizi örnek gösterdim genel söylüyorum
Mom_87 ademnihal normal şartlarda ben de karşıyım ve sizin dediğiniz gibi yaş olarak belirtiyorum ama burda başlık öyle olunca öyle yazdım.
sumeyyeravza ademnihal ay ben de sizin gibi düşünüyorum, biri 60 ay yazmış biri 44 ay vs. Benim kızım beş aylık ben de mi öyle olurum acaba😆