efnan21 bizde iyi doktor bulana kadar hep gittik şimdi de hep sevdiğimiz o doktora gideriz. Bende sana zeytinyağı ile naneyi yakıp göğsüne ve sırtına ılık şekilde sürmeni söyleyecektim biz de denemiştik sonra göğüs ve sırtına ben sıcak tutsun diye de kağıt havlu koymuştum iyi gelmiş gibiydi ama ben nanesiyle karışık sürmüştüm bebeğimin cildini tahriş etmişti buradan bana da birisi söylemişti o şekilde denedim.🌸 biz hep hava vererek ilerledik hemen öksürüğü başlasın evde hava veriyorum doktoru da aaynısnı diyor gitsekde ayynı havayı veya serum suyuna karıştırıp veriyoruz. Ekstra olarakta dut ve ıhlamur demleyip çay kaşığı ile verebilirsin tabi bu kısım sana kalmış biz vermiştik doktorumuzun önerisi ile🥹 bol bol temiz hava aldır daha kolay geçiyor süreç biz karda yağmurda fırtına da bile çıktık sonra daha rahatlıyor🙏 cok geçmiş olsun