Kızım 6.30da gece uykusuna geçmek istiyo uyutmazsam aşırı huysuzlanıyo ağlıyo 9.30da uyanıp mama içiyo tekrar uyuyo sonra 12de 3te ve 5te uyanıyo 5ten sonra uyumuyo 5i sabah sanıyo yani nasıl düzeltebilirim bunu daha geç yatırmaya çalışsam düzelir mi acaba 5te uyanma olayı