Bebeğimi sağımla besliyorum meme reddi yaşadık hala çabalıyorum ama karnını doyuracak kadar meme emmiyo. Benim sorum bu sütleri nasıl muhafaza ediyorsunuz ve geceleri nasıl bir yol izliyorsunuz. Şimdi acıkıp uyandığı için o sırada hemen sağıp veremiyorum. O yüzden bir sonraki öğünün sütünü bir önceki öğünde sağıp hazırlıyorum. Onuda oda ısısında tutuyorum direk veriyorum ama soğuk oluyo. Isıtsamda süt hemen soğuyo bebek içene kadar. Daha çok küçük yavaş yavaş içiyo çünkü. Sütü bu şekilde oda ısısında vermem sakıncalı mı nasıl bir yol izleyebilirim siz nasıl yapıyorsunuz