mmoz korkunuzu bi kenara bırakın aynı durumu bende yaşıyorum ama hmn kafamdan atıyorum heleki şu uygulamaya girdiğimde bazı postları okuduğumda ve memelerim yumuşak olduğunda. Sonra bezlerine bakıyorum çiş varsa tamamdır diyorum hmşiremizde rutinin olsun günde 5 bez alıyorsan hiç bir sıkıntınyok demişti biz böyle düşündükce süt alışını baskılıyoruz aslında. Bol bol bebişlerinizi koklayın emzirirken ve benm sütüm bol var yetiyprım dedikce daha iyi hissediyosunuz