organikirmik Ay çıktım aldım. Ama kıyamet koptu taktırmadı. Nasıl alışır acaba? Takmazsan çıkamayız dedim ve çıkarmadım da scooterı. Ama yok yine de takmadı 🤣 sticker falan alalım yapıştıralım dedim işe yarar mı
sarikavun organikirmik evde hem kaski takin hem de scootera bindirin alissin. İkisini bir bi yere kaldirin. Evde bile kask olmasan bindirmeyin. İnternetten goreseller cikarabilirsiniz kaskla scootera binen cocuk gorselleri. Onlarla hikaye anlatabilirsiniz. Ya da net kural koyup ilerleyebiliyosaniz kask takmazsan binemezsin diye kesin bi durum sa belirtebilirsiniz
melindababy organikirmik merhabaa son durum nedir alıştırabildiniz mi? Hangi marka aldınız scooter ve kaskı acaba bende almak istiyorum bir an önce elele, scoot and ride ve ebebek markasında kaldım hangisibi alsam napsaö bilemiyorumm
sarikavun organikirmik bence alin. Hem koruyucu ekipman kullaayi erken yasta ogrenir hemde bazi hareketleri yapmak icin bazi kurallar oldugunu ogrenir. Neden sonuc iliskisi de kuvvetlenir. Hatta bi tik buyuyunce dizlik ve dirseklik de takmak gerekiuo bence.
organikirmik melindababy evet o gün zorlamadım ama dışarı da çıkarmadım kasksız. Ertesi gün yorumlarda da yazdıkları gibi önce kendim taktım biraz oyun yaptım falan derken eşimin kucağındayken taktım çok ağlamadı sonrasında da artık dışarı çıkmak istediğinde kendi getiriyor kaskını. Kaskı decathlon’dan aldım scooter da globber
Bebekka34 organikirmik merhaba kaskın tam marka numarasını söyleyebilir misiniz? İnternette pek bulamıyorum kask bebeklere göre 21 aylık oğlum. Scoot and rıde markasının kaskını goruyorum nette sadece
melindababy organikirmik çok teşekkür ederim bende globbera bakayım hemen😊 güle güle kullanın inşallah 🙌💖
organikirmik Bebekka34 selamlar scoot and ride aşırı sempatik ama zaten kafaları büyüyor ve sanki uzun vadeli kullanılmaz gibi hissettim aldığımız kask, o kadar para vermek istemedim açıkçası. benimki şu
surprizbebe organikirmik almadım gerek görmedim. 18 aylık daha kendi süremiyor ben gezdiriyorum ebeveyn kontrollü