ecemciniiz Kızlar bebetolarınızın 40 uçurmasında ne yaptınız? Yani şöyle, benim burada kimsen yok kendimiz yapıcaz da, bu 40 suyuna falan bi şeyler koyuluyor ya, onları nasıl yaptınız mesela, neler koydunuz, bana da fikir olsun paylaşımlarınız ☺️
Gokturkmom ecemciniiz Ben açıkçası biraz içime göre yaptım ya 😄 öyle çok kuralına göre gitmedim. Suya biraz gül yaprağı attım, nazar için çörek otu koydum, alyansımı da suya attım bir de içimden bol bol dua ettim 🤍 Bana kalırsa en güzeli o kısmı zaten. Sonra da sakince döktüm üstüne, o anın tadını çıkardım. Abartılacak bir şey gibi gelmedi bana, daha çok iç huzuru gibi düşündüm 🥰
mevos25 ecemciniiz ben tek başımaydım eşim de çalışıyordu sadece dua okuyarak banyo yaptırabilmiştim içimde kaldı 😪
metekaanmomm ecemciniiz kirk tane taş, alyans,para, altın,pamuk,kuran,makas, tarak, çörekotu,pirinç,seker,un,tuz, ayakkabı,tespih,gül yaprakları, bunları koymuştum küçük küçük etrafında taşlarla kırk yazmıştım yıkarken de kırk kere su dökmüştüm dua ederek
denicco Sahilden 40 tane taş topladım 😂 o taşları güzelce yıkayıp bebişi yıkayacağım suyun içine koydum bahçeden biberiye toplayıp kaynatıp süzüp ılıttım en son o suyla dua okuyarak duruladım kendime de ayırdık biberiye suyundan taşları onun içine koyup kendimde duş alırken vücudumdan aşağıya döktüm 😂
karahanlii0 mysohn7 bende öyşe yaptım bi annem adettendir dedi için eaşyansını koydu benimki parmağımda değildi o kadar
elifomerannesi ecemciniiz suyun içine gümüş, alyans koydukgümüş tas ile su döktük bebeğe dua okuyarak. Ben de gümüş tas ile yıkandım
umos_ ecemciniiz ben 2 dün önce yaptım suyuna kırk pirinç kırk taş 1 gülün yaprakları 4-5 papatya koydum. Çörekotu bir de. Onun dışında kaselere un şeker pirinç tuz çörekotu koydum, tesbih, kuran nazar boncugu para anahtar yüzüklerimizi koyduk. Bir de altın attık duyuna. Dualar okundu önce normal suyla sabunla banyosunu yapıldı sonra normal tasla o çiçekli sudan döktük en son çıkartırken de dua ederek avuçla kırk tane su döktük
umos_ ecemciniiz kendin içinde o suyu ayır ya o gün ya da bir sonraki gün mutlaka onunla en son kafandan aşagı su dök dua et
Pamukhanim_ ecemciniiz annem 40 tane çakıl taşı onu tek tek okudu ilyas süresi ve fatiha sanırım mısır bulgur falan koydu yıkadı
psikoanne Böyle hazırlamıştık , ekstra bi kovaya gül yaprakları okunmuş 40 taş , zemzem alyans gibi şeyler koyup o suyla önce kızımı yıkadık sonra da ben duş almıştım . Kvalidem 40 taşın her birine ayrı ayrı dua okumuştu falan öyle yapmıştık
esmanurveannesi ecemciniiz Bu bir gelenek aslında şahsen ben yapmadım sadece suyunu hazırlarken korunma surelerini okudum ayetel kürsi nas ihlas felak fatiha sureleri. en önemlisi de ihlas süresi, yıkarkende bunları okuya okuya yıkadım dualar ettim o kadar
alynda Yapayalnızdım. Bide o gün il genelinde sular kesilmişti. Çok ağlayan bir bebeğim vardı. Kimse gelip yardım da etmeyince bende yapmadım 😀 su gelince de normal yıkadık yani… üzdü
Hemdem__ ecemciniiz Annem para koydu suyun içine sonra normal yıkadı en son 40 kaşık su döktü üstüne.Ben de yıkadıktan sonra bana da 40 kaşık su döktü o kadar
ecemciniiz Ben en iyisi şöyle sorayım; Suyun içine ne koydunuz, sonra o suyu mu döktünüz çocuğun üzerine yoksa başka bir su mu?