prp2727 yani biz aldığımız zaman roborockun bi modeliyle aynı fiyattı onu almak için niyrtlenmiştim ama bunun emiş gücü daha fazlaydı daha öncr markayı hiç duymamıştım öyle aldık çıktık mediamarkttan. Toz torbasının içindekileri diğer süpürgemle çekip boşaltıyorum yeni takmadım daha ne yalan söyleyim gayet iyi temizliyo yani böyle şeylerle çok uğraşmayı seven biri değilim. Moplarını kendi yıkıyo kurutuyo arada ben yıkıyorum işte. Wifi hatası filan oluyo da ara sıra tekrar bağlıyorum ya da istasyonu bulamıyo mesela sıfırlıyorum yani gözüme batmayan şeyler bunlar benim daha ne yapsın robotcağız diyorum sizin bakış açınız nasıl olur bilmiyorum