1 ay 8 günlük bebeğim var kabız değil ama kakasını yaparken çok ıkınıyor zorlanıyor ve çok huzursuz oluyor yapamadığı zaman uykuya geçişte çok zorlanıyor geçtimide güzel uyuyor anlamıyorum o yüzden kolik böyle bir şey mi yoksa sadece gaz sancısı mı ve mamadan sonra genelde kusuyor reflüsü olduğunu düşünüyorum d vitamini kullanıyorum monovit onunda gaz yaptığını düşünüyorum sizin kullandığınız memnun kaldığınız d vitamini var mı yoruldum gerçekten çok zor bir durum şu gaz 🥲