Bi kaç gündür gece özellikle saat 5 den sonra uyuyamıyorum. Bebeğim ne güzel uyuyor. Benimde uyumam lazım ama yok sağa dön sola dön yok. Acaba bebeğimin uyanmasına alıştım ya psikolojik olarak mi uykum kaçıyor. Aksine ben uyumayınca bebegimde çok güzel uyuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Yanlız değilimdir umarım 🥲