yeso16 Kızlar 15 bin bütçem var kendi birikimim süpürge istiyorum phılıps var 6000 serisi bosch var bide dyson v8 var eski modeli üçüde aynı ne yapsam hangisini alsam karar veremedim
alpmila yeso16 dyson v8 arldasım da var en düşük modeli olmasına ragmen ben cekimini cok beğendim harika cekiş gücü var ve hafif bosch cok agır hantal ikisinide denemiş biri olarak tavsiye etmem
12betul yeso16 Dyson V8 in çekimi çok iyiydi benim kuzenim kullanıyor . Bir kere ben ona yardım ederken kullandım çok güzeldi . Diğer markaları bilmediğim için yorum yapamayacağım . Ben Miele kullanıyorum o da çok iyi
mysohn7 yeso16 phılıps Bende var ama çekimi çok iyi değil ve ağır. Dyson alın bence çekim gücü çok iyi oluyor
yeso16 alpmila v8 baya eski model ondan aklım karıştı canım sağol yine de şuanki fiyatı 15 bin v12 30 bin falan :(
yeso16 12betul eski model diye kafam karışık ama sanırım dyson en iyi seçenek şuanda phılıps cok sıkayet var
alpmila yeso16 eski model ama çekim gücünde hiçbir fark yok ki geçen arkadaşta kullandığım çok hoşuma gitti ya azıcık yeri süpürdük bir sürü toz topladı