Sema345 benim ikizlerim var 11 aylık oldular. Tecrübelerimi paylaşayım sizinle öncelikle bebeğiniz için 8. Ve 9. Ay çok önemli sizde araştırın o minik bebeklikten çıktıkları aylar. Gün içinde bir çok şeye akıllıca artık yöneliyorlar bu da onları gece beyin hadi bugün ne öğrendik onu yapalım diye uyandırıyor olabilir bizim gibi çünkü ben bi ara geceleri alkış sesine gel gel demelerine uyanıyordum ki bu aylar birde duygusal zekanın da geliştiği aylar. Bir de ben 8. Ayda akşam üstü 5 den sonra uyutmuyordum 8 8 buçuk uykusuna rahat geçsinler diye şimdi mesela onu akşam üstü 4 E çektim ki benimkiler sizden büyük, 4 size erken. Diş olayında ise bütün mevzu dişi patlatma önce zaten patlattıktan sonrası değil düşünsenize ne kadar acılı bir durum damağı yarılıyor ve bu acı ilk defa tattıkları birşey nasıl başa çıkacaklarını bilmiyorlar. Sabırlae diliyorum dilerim en kısa zamanda yoluna girer ♥️