Oğlum yürümeye başladığından beri var sol dizinde şişlik 3-4 tane doktora götürdüm röntgen cekıldi bişey cıkmadı ağrı sızıda yok koşma güçlüğü falan öyle bir durumda söz konusu değil dizini büükünce çıkıyor dizi normal durdugunda gözükmüyor olan varmı busekılde