tgb0208 cnngkdmr yok ben hiç ekran vermedim. Ayakta da yer oturarakta. Yesin de nasıl yerse yesin kafasındayım 😂
durubalci cnngkdmr merhabalar kızım 15 aylık boyu 76 kilosu 8.5 ve bu ay ne boyu ne kilosu artmış. Doktor raporlu mama verdi ama onu da asla içmiyor. Benim kızım hiç yemek yemiyor kaşığa ağzını açmıyor . Ergpterapiste gideceğiz
cnngkdmr durubalci benim kızım o kadar da değil ama benim ki de yemiyor doğru dürüst ama sizin yinede boy iyiymiş benim kızım doğduğundan beri öyle ne meme tuttu ne mamayı severek içti hep iştahsız
durubalci cnngkdmr aynı durumdayız emzik biberon hiç birini kullanmadı. Su içmiyor. İlaç içmiyor. Yemek yemiyor. Sadece anne sütü.
cnngkdmr Pamukhanim_ bi şey sorcam ben şıan hazırladım kuruyemişleri rombottan çektim ama ciha tohumu ve susamı blendırdan geçiriyorum olmuyor siz nasıl öğüttünüz öğütme makinesi de yok bende
beginnerrmomm Pamukhanim_ maşallah benim ki de bu aralar hiç yemiyor kaşık görünce ağlıyor bir yerden sonra yapıp yedirmeydi düşünüyorum da şu kaşık reddini aşana kadar idare edeyim, habire mama içiyor
beginnerrmomm Pamukhanim_ ben de mama ve emzik düşkünlüğünden olduğunu düşünüyorum bu ikisini hayatımızdan çıkarsak düzelicek gibi de nasıl olacak bilmiyorum