cnngkdmr kuzum kıymayı yemiyorsa eğer sende çaktırmadan ver. :) benim oğlumda yemezdi şu tarifi uyguladıö hep. Şimdi tencereye kıymayı al üzereine zeytinyağı koy kavur. Bir yandan havuç , patates, yeşil kabak doğra kavrulan koymanın üzerine ekle. Üzerine su ekle pişir biraz suyu bol olsun. Piştikten sonra blenderdan çek. Sonra tekrar ocaga koy su az gibiyse sıcak su ekle ve üzerine tel şehriye koy. O da pişince yoğurt ile yedir. Eminim bayılacaktır. Hem doyurucu hem de içinde et var. Bazen kıyma olamadığında et suyu koyuyorum ben. Gerçekten güzel oluyor umarım sever