Esra-Hatice Günaydın Anneler kızım benim ilk bebeğim doğduğundan beri yüzünde kırmızi kırmızı sivilce gibi yara tarzı şeyler var doktor emdiği için anneden geçen hormonlardan oluyor dedi var mı aranızda bebeğinde böyle şeyler çıkan !
Zeynepaselinannesi Esra-Hatice evet benim bebeğinde de olmuştu hormonlardan kaynaklı dediler bi süre sonra geçti
Durunun_annesi45 Esra-Hatice bizde de oldu sivilce gibiydi yüzü kızımın büyükler sütun yağlı geliyo dediler bilemem doğruluğunu ama geçiyor kisa bir zaman sonra ılık su ve temiz pamukla silebilirsin istersen. Geçmiş olsun 🌸
Esdoel Var canım hepimizin bebeğin çıkmıştır kafana takma oğlum 54 günlük yavaş yavaş geçiyor nemli bezle siliyorum ben hatta 3 4 gün hiç olmuyor sonra geri cikiyor
Esra-Hatice Zeynepaselinannesi Sağolun cevabınız için bizim doğduğumuz dan beri var bir aylık olunca geçer dediler gecmeyince bende bir sıkıntı var sandim