Bernas Ya bence molfix te değişiklik falan yaptılar. Kızım 2 yaşında doğduğundan beri kullanıyorum. Bazı dönemlerde (9 aylıkken bir hafta boyunca gibi) sızdırma yapmıştı ama uzun süreli olmamıştı. Son 3 pakettir aldığım bezler genelde sızdırıyor. Bağladığım yerdeki amblem mor kalın çizginin içindeyse sızdırmıyor, mor kalın çizginin altındaysa sızdırıyor gibi gözlemledim. Benim gibi düşünen var mı acaba?