3 yaşında bir oğlum var ilk çiş eğitimine başladığınız da herşey güzeldi gece ve gündüz bir anda öğrendik kış mevsimine girince başladı gece geriliği gündüz gayet iyiyiz kırk da yılda bir oyun oynarken tutmasindan kaynaklı yaşıyoruz sadece ama geceleri arada sırada oluyordu su zaman 2 haftadır her gece yaşıyoruz 2 garanti kaciriyor kaldırıyorum genelde geceleri bazen yapıyor bazen yapmıyor bazen çişini yaptığının farkında değil ben kendim gittiğimde görüyorum uyanmiyor çok derin uyuyan bı oğlum var üstünü değiştiriyoeum yatağını falan hiç uyanmiyor geri devam ediyor uyumaya yatağına yatıp bu konuda aynı durumu yaşayan yardımcı olabilecek annelerimiz varsa cevaplarınız bekliyorum