Ben Bebekler için olan sterimar okyanus suyu kullanıyorum. Burun aspiratörüyle de çekiyorum. Bebeğimin burun tkanıklığı anca böyle geçiyor. Serum fizyolojikle tıkamaya cesaret edemiyorum. Bilmeyen kişilerin yapması çok tehlikeli diye korkuttular beni o yüzden yapamıyorum