hhzl Kızım 13 aylık hala emiyor. Bugun hamile olduğumu öğrendim planlı değildi. Sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum. Birkaç gündür sütüm çok azalmaya başlamıştı. Kesilir mi? Pfff kafam çok karışık ben hiç hazır değilim. 2 bebek nasıl büyütülür?
gubo hhzl süt kesilmesi olmuyor bende aynı durumu yaşadım tadı değişiyor dediler ama ben çok zorlandığım için 6 aylık hamileyken kestim zaten doktorlar da düşük riski falan yoksa emzirebilirsin diyorlar
balbebekannesi__ hhzl ben 1 ay dahaemzşrdim kestim sonra canım ama çok zor 2 bebek beraber büyütmek aglama krizleri lohusalık Allah yardımcın olsun
nnoktaa hhzl süt kesilmiyor. Arkadaşım emzirirken hamile kaldı. Hatta doğurana kadar emzirmeye devam etti. Doğurdu ikisini bir emzirdi 😂
hellomy99 hhzl ben kalmadım ama bir tanıdığım hamile kaldı emziriyordu bebek altı aylıktı tekrar hamile kaldığını sütü kesilince anlamış kesiliyor sanırım süt hamilelikte
hhzl balbebekannesi__ ben de ne yapacağımı bilmiyorum ya. Planlı değildi hiç. İlkinde çok uğraştık bunu sadece tek seferde oldu. Kafam allak bullak şuan ne yapacağım ben 😔
hhzl nnoktaa ay onu kaldıramam herhalde. Emzirmek benim için çok zor oldu. 13 aylık kızım hala göğüslerimde yaralar oluşuyor ısırıyor falan. 2 si birden emecek vay halime 😢
nnoktaa hhzl büyük konuşma 😂 arkadaşım da ben kızıma eğitim vereceğim onu kırmadan memeyi bıraktıracağım demişti. Şu an 26 aylık. Belki de hala emiyor olabilir 😂😂😂😂
hhzl Superstar_00 onu biliyorum da emzirirken ertesi gün hapı kullanmak istemedim. Birde ilki zor olunca bir kereden ne olabilir ki dedik dememeliymişiz çok güzel öğrendik bugun. Tam günü de değildi zaten olmaz düşündük ama yanılmışız işte
hhzl hellomy99 kimisinde kesiliyor sanırım kiminde olmuyor. 2 farklı durum var. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.
Superstar_00 hhzl Arkadaşımın kardesininde ilk gebeliği uzun süre sonra oldu ve onlarda ne de olsa ilki zor oldu bunda da olmaz deyip korunmasız birliktelik yaşamışlar o da hamile ikinize de hayırlı olsun sağlıkla gelsin