busesar gzd_nhr erkek. valla bilmiyorum ki mama kabının üzerinde yazana göre ayarlamaya çalışıyorum çok mu az mı oluyor anlamadım. Doktor da kilo alımı iyi bu şekilde devam etmişti bozmadım. Siz ne kadar veriyorsunuz ?
guneesck gzd_nhr aslında fazla vermıyor. Biri 2 saatte 1 60 cc/ biri 3 satte 1 90 cc aynı hesaba geliyor.
gzd_nhr busesar anladım canım bende emzirmenin üstüne 3 saatte 1 60 veriyorum çok da emmiyor malesef.