mussyagg2505 bizim de düğün var kızım 2 yaşında olacak. İkimize de abiye kiralayacağım. Renkleri tutunca modeli birebir olmasa da olur bence. Ama site veremem çünkü instagrama tesettür abiye kiralama ya da çocuk abiye kiralama yazıyorum güvenilir sayfalar bulmaya çalışıyorum. Bir kere yapmıştım ondan güveniyorum.