siyah0606 Benım bayadır agrıyordu ben 2 yıl önce sezeryan olmustum bende ondan deyıp gecıstırdım Bıde sonra genel kontrol için ürolojıye gıttım kum çıktı sonra o bana dedıkı belın ağrıyor mu dıe Ewet dedım fızık tedavıye gıt dedı gıttım mr çektım fıtık dedı kas gevşetici verdı fızık tedavı ıcınde yaza kadar randevularda yok dedı ama dedım çok ağrıyor bu ilaçlar asla fayda etmıyor dıe beyın cerrahsısne gıt dedı gıttım ultrasyon cekıl dedı cekıldım fıtık dedı ama suan tam ameliyatlık degıl dedı ilac dedı çok ağrı olduğu için iğne verdı bu ıgnede sadece o doktor yapıyor ve 6.550 ye aldım ama hâlâ tereddütlüyüm yapsam mı ıgneyı falan dıe dedıgınız gıbı suan markete gıttım ayakta zor tuttum kendımı 🥹