Bir yaşını geçince gece uykuları biraz düzelir diye ümit ediyorduk ama olmadı gece bir kez besleniyor yatmadan önce mama içmiyor gece çok sık uyanıyor hatta bazen sabahlıyoruz genelde uyanışları gazdan oluyor gün içindede çok dikkat ediyorum ama yine şunu çok yoruldum var mı bu kadar aylık olupta çaresini bulan😯