Kızım 6 nisan gecesi hafif ateşlendi.Ertesi gün acile gittik boğaz enfeksiyonu denildi ve antibiyotik başlandı.Ertesi gün(dün) karnım ağrıyor diye ağladığı için tekrar acile geldik ve influenza tanısı kondu ve ilaca başlandı.Bugün gündüz herşey normal ateşi 38/4 iken ateşli havale geçirdi ve hastanede 6 saat gözlem altında tutulup taburcu edildi.Başına böyle birşey gelen var mı. influenza Kaç günde geçer,tekrar ateşli havale geçirir mi vs ? 😭