Ziya Çetin’de doğum yaptım. Özel muayenehanesi var ve çok makul ücret aliyor. Bazı zamanlar almadı bile. Gereksiz test ya da kontrollerle yormuyor insanı. Güvenebilecegim bir doktor ararken çok araştırmıştım ama sadece önerenlerin yorumlarını görüyordum, kendisi hic reklama bile ihtiyaç duymayan ve gerçekten sıfır egolu biri.
Normalde pimpirikli biriyimdir ama hiçbir sıkıntı yaşamadım, çok memnun kaldım. En azindan bir kere gidip bi görüşmenizi tavsiye ederim