1gunesss Kızlar 31 martta ella kullandım reglime daha 4 gün var fakat bildiginiz regl gibi olmusum daha önce kullandıgımda hep gecikme yapardı bu leke mi regl mi sizce
1gunesss hunilimomy yani regl gibi de olmadım ama bakalım yani az az kahve kırmızı arası lekelenme oldu
aysgllm Benimde haptan 1 hafta sonra geldi reglimde 1 hafta önce bitmişti 1 hafta sonra regl gibi oldum anlamadım normal mi daha adetime 15 20 gün var oysa ki bilen varsa benide aydınlatsın
1gunesss aysgllm benimde regl gibi değil ama kahve kırmızı arası az az leke geldi anlamadım bakalım düzensizlik mi yaptı
aysgllm 1gunesss evet ya siyah gibi kahve gibi ama hala geliyor 4 gün falan oldu az az reglime de 15 gün kaldı anlamadım bi doktora mı gitsem beklesem mi çok saçma oldu yani regl bitti 1 hafta sonra kanama 🫠
1gunesss aysgllm ilaçtan kaynaklı düzensizlik oluyormuş bende 21. Günde gebelik testi yapacagım ellaya rağmen hamile pes yani🤣 bide hemen ilişki sonrası 1 sa içlndr kulandım
aysgllm 1gunesss aynı bende valla adet günümü bekliyorum bakalım gelecek mi gelmezse bende yapcam ama sanmam da işte insanın canı sıkılıyor 🫠😂
1gunesss aysgllm küçük mü değil mi bilmiyorum aslında bana göre küçük 38 aylık 3 yasını geçti ama hala hazır hissetmiyorum ben 2. Çocuk için🥹 Sizin ilk bebiş kaç yasında yada kaç aylık oldu
1gunesss Gul-42 merhaba prexervqtif den kaynaklı kullanmak zorunda kaldım çünkü çıktı ve içerde kaldı ertesi günü hapı asla tercih ettiğimiz birşey değildi🥹
aysgllm 1gunesss benimkide 27 aylık bende daha düşünmüyorum ama 3 yaşına girse belki o zaman düşünürüm doğuma kadar falan 4 yaşında olur o zaman olabilir en azından yemeğini tuvaletini öğrenmiş olur diye düşünüyorum 🥲😂
1gunesss aysgllm ben de aslında onu düşünüyorum eylüldr kreşe verecegim inşallah 2027 şubatta 4 yasına girecek o vakitlerde 2. Yapabilirim hazır olursam 🤣 inşallaj o vakte kaza kurşunana denk gelmem
aysgllm 1gunesss ahaha evet yaa inşallah Allah bilir herseyi tabi ama dikkatli olmak lazım kaza sonucu neler oluyor gördük 🤣🤣