5 günlük bebeğim var emziriyorum sürekli doktorun önerisiyle emzirme peşine 30 cc mama veriyorum göğsümde sertlik hissettim diye 2 gün önce sagdım 30 cc falan çıktı .dünden beridir 10 cc bile çıkmıyor göğsüm iyice sertleşti canım çok acıyor hatta kollarım uyuşuyor ağrıyor napıcam çok kötüyüm ya