Doğduğundan beri enjektörle burun yıkaması deniyorum yok yani benim bebeğimin buna asla tahammülü yok şu an 9 aylığız ilk kez hasta oldu ne yapacağımı bilemiyorum doktorumuza gittik. Serum suyu damlatıp aspiratörle çekmen yeterli olur dedi ama youtubedaki o burun yıkama videolarını izleyince ve bebişler çok rahatlayınca yine denemek istedim yavrum çok ağladı çok sinirlendi asla sevmiyor ama diğer türlü de sanki eksik iş yapıyomuşum iyi gelemiyomuşjm gibi hissediyorum.