Bebeğim 3 ay 18 günlük gündüz uykuları her zaman problem oldu. Uyanıklık saatlerine dikkat ve uyku sinyallerine dikkat ediyorum hemen odaya geçiyorum bazen kucağımda bazen emerek bazen de ayağımda sallayarak uyutuyorum bu durum beni strese sokuyor şimdi hangi şekilde uyuyacak diye uyutmaya çalışırken daha çok yoruluyorum. Uyuduğunda yatağa koyamıyorum direk uyanıyor bu durum düzeliyor mu ya yatağa alışmazsa diye çok endişe ediyorum uykuları zaten çok kısa cidden bu uyku durumu beni çok yıprattı . Önerisi olan var mı ?