defnennannesi kaş bıyık alıyorum ,kaşım az zaten ., sadece bıyık Yüzümü yıkıyorum,Yüz yıkama jeli ile
Arada bir maske 🎭 birde vücüt kılı temizleme o kadar hep paspal giyiniyorum evde
Uzun saçlarımı sıfıra vurdum hem dökülüyor hem egzama diye 6 ay oldu daha yeni uzadı rahatım böyle tesettürlüyüm zaten . Parfüm sıkarım bir krem sürerim yüzüme dışarı çıkınca .
O kadar her gün makyaj ve bakım yapmam mümkün değil ama evde de olsa makyaj yapmak istiyorum bazen . Henüz yapmıyorum ama insanın kendi iyi hissettirmesi için kendine bakması gerekiyor bunu anladım ☺️